اقدامات قبل از جراحی لوزه

اقدامات قبل از جراحی لوزه شامل نکات و دستورالعمل هایی است که افراد با رعایت نمودن و انجام آن ها پیش از جراحی لوزه ، شرایط بهتری را برای این عمل جراحی فراهم کرده، به هرچه ایمن تر انجام شدن این جراحی کمک کرده و در نهایت به نتیجه بهتر و رضایت بخش تری از آن دست می یابند. در صورت تمایل برای آگاهی از این نکات و مراقبت ها ادامه مقاله را مطالعه نمایید.

اقدامات قبل از جراحی لوزه

دستورالعمل ها و اقدامات قبل از جراحی لوزه

از جمله مهم ترین نکاتی که افراد باید قبل از عمل جراحی رعایت نمایند می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • انجام عمل جراحی بر روی افراد تنها در صورت وجود یکسری شرایط قابل انجام است که پزشک برای حصول اطمینان از وجود این شرایط در افراد و آمادگی داشتن آن ها برای جراحی، یکسری آزمایش را برای شان تجویز می نمایند که بیماران باید آن ها را 2 هفته قبل از عمل انجام داده و به پزشک تحویل دهند.
  • استفاده از برخی داروها در روند بهبود افراد و همینطور جراحی اختلال ایجاد می نماید لذا لازم است تا بیماران قبل از جراحی از تمام داروهایی که مصرف می کنند یک لیست تهیه کرده و به پزشک شان تحویل دهند تا در صورت لزوم مصرف شان متوقف گردد.
  • وجود یک همراه در حین جراحی و بعد از آن الزامی است؛ با توجه به اینکه کودکان قسمت عمده متقاضیان این عمل جراحی را تشکیل می دهند، لذا بهتر است فردی کودک را همراهی کند که با او صمیمی تر بوده و حرف شنوی بیشتری از وی دارد.

اقدامات قبل از جراحی لوزه

دیگر اقدامات قبل از جراحـی لوزه :

  • مطلع کردن پزشک از مواردی همچون مصرف نوشیدنی های الکلی، استعمال دخانیات، قرص های ضد بارداری، مصرف مواد نیکوتین دار، ویتامین E  داروهای رقیق کننده خون الزامی است.
  • مصرف داروهای گیاهی معمولاً با داروهای دیگر تداخل داشته و موجب افزایش خونریزی می شود لذا باید به طور دقیق فهرست شده و به پزشک اعلام گردد.
  • یکی از مواردی که افراد حتماً باید رعایت کنند ناشتا بودن است که مدت زمان آن توسط پزشک مشخص می شود؛ این مدت زمان معمولاً 8 ساعت قبل از عمل جراحی می باشد.
  • شب پیش از عمل دوش گرفته و حمام کنید.
  • حین مراجعه به کلینیک یا بیمارستان برای عمل جراحی لاک نزده، آرایش نکنید و زیورآلات به همراه نداشته باشید؛ در صورت کاشت ناخن یا داشتن ناخن مصنوعی لازم است تا 2 عدد از آن ها را از روی ناخن های خود خارج کنید.

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

نظرات

5 1 رای
امتیاز برای مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها