آناهیل بعد از عمل بینی _ دکتر مجتبی میرزاده

آناهیل بعد از عمل بینی

آناهیل بعد از عمل بینی در یزد به عنوان یک داروی گیاهی بدون عوارض و بسیار مفید در تسکین التهاب و کبودی به کار می رود. از آنجایی که تورم و کبودی پس از عمل بینی به ویژه در اطراف چشم ها و بینی کاملا

مراقبت های بعد از جراحی بینی

مراقبت های بعد از جراحی بینی در یزد

مراقبت های بعد از جراحی بینی که پس از پایان عمل به بیمار توصیه می شود ، شامل مجموعه از مراحلی مانند مصرف مایعات کافی ، تغذیه مناسب ، استفاده از داروها مطابق دستور پزشک و مواردی از این قبیل است که تا پایان دوران

تزریق کورتون به بینی بعد از جراحی - دکتر مجتبی میرزاده

تزریق کورتون به بینی بعد از جراحی

تزریق کورتون به بینی بعد از جراحی بینی در یزد ، به عنوان یک راه کار فوری برای کاهش تورم و التهاب در افرادی است که پس از گذشت مدت ها از عمل ، همچنان با علائمی مانند ورم زیاد رو به رو هستند. در

جراحی بینی باز

جراحی بینی به روش باز

جراحی بینی به روش باز یکی از رایج ترین انواع رینوپلاستی است که به دلیل امکان دسترسی بیشتر به سایر بخش های بینی و تغییرات وسیع در ساختار آن ، بسیار محبوب واقع شده است. جراحی بینی به روش باز به ویژه در شرایطی که

سرماخوردگی بعد از عمل بینی - دکتر مجتبی میرزاده

سرماخوردگی بعد از عمل بینی

سرماخوردگی بعد از عمل بینی در یزد ، به دلیل ضعف ناشی از جراحی و حساسیت بیشتر حلق و بینی ، می تواند نسبت به شرایط عادی سخت تر باشد و باعث بروز نگرانی در افراد شود ، در واقع باید گفت علائم سرماخوردگی بعد از

جراحی بینی در یزد

جراحی بینی در یزد بر روی انواع بینی های استخوانی و گوشتی و با انواع فرم های مختلف از مدل های طبیعی تا فانتزی ، بر اساس علاقه و نیاز هر فرد قابل انجام است در این تکنیک جراح پس از بررسی شرایط آناتومیک چهره

عفونت گوش میانی

منظور از عفونت گوش که در برخی مواقع از آن با نام اوتیت مدیا یاد می شود ، وجود آلودگی در گوش میانی افراد می باشد. گوش میانی به فضایی پر از هوا در پشت پرده گوش گفته می شود که دارای استخوان های کوچک

گره تیروئید

گره تیروئید که در اصطلاح به آن ندول تیروئید گفته می شود، عارضه ای است که به موجب آن توده های سلولی در غده تیروئید رشد می نمایند؛ ندول های تیروئید در برخی موارد حتی با لمس گردن نیز قابل تشخیص هستند.     گره

جراحی انحراف بینی

جراحی انحراف بینی : استخوان، غضروف، بافت های زیرپوستی و پوست ساختار تشکیل دهنده ساختمان بینی هستند؛ قسمت بالایی بینی از استخوان تشکیل شده، در وسط بینی یک غضروف بزرگ به نام سپتوم یا تیغه میانی قرار دارد و دو غضروف نیز در بالا و

گرفتگی بینی

گرفتگی بینی که در اصطلاح به آن احتقان نیز گفته می شود معمولاً نشانه وجود مشکلی در سلامتی همچون عفونت سینوس ها می باشد. همچنین امکان دارد این مشکل در اثر سرماخوردگی معمولی در فرد ایجاد شده باشد. به طور کلی می توان گفت که

جراحی بینی طبیعی

افرادی که خواستار جراحی زیبایی بینی خود هستند سلایق متفاوتی دارند. برخی دوست دارند دیگران متوجه عمل زیبایی بینی آن ها بشوند و بعضی دیگر مایلند جراحی بینی آن ها به گونه ای باشد که فقط ایرادات بینی برطرف گردد و فرم و ساختار بینی

جراحی بینی گوشتی